Przypominamy, że do piątku 14 lutego 2025 r. wszyscy obecni właścicieli nieruchomości, na których zostały wykonane instalacje objęte projektem „Słoneczne Dachy Gminy Rząśnia” w latach 2010-2012, powinni stawić się w Urzędzie Gminy w Rząśni (biuro podawcze), celem podpisania umowy nieodpłatnego przekazania instalacji kolektorów słonecznych na własność.
Stosownie do treści par. 3 pkt. 2 umów, zawartych ze wszystkimi właścicielami nieruchomości w latach objętych projektem, tj. 2010-2012, dotyczących zobowiązań organizacyjno-finansowych: „Po upływie okresu czasu, o którym mowa w ust. 1 całość zestawu kolektora słonecznego przejdzie na własność Właściciela. Przeniesienie prawa własności jest obligatoryjne pod rygorem zwrotu kosztów instalacji zestawu kolektora słonecznego i zostanie uregulowane odrębną umową”.
Umowa zostanie zawarta po okazaniu przez właściciela dowodu osobistego. Umowy podpisywane są do piątku 14 lutego 2025 roku w następujących godzinach: poniedziałki: 11.00-16.30, wtorek – piątek: 9.00-15.00.
W sytuacji w której obecny Właściciel lub któryś ze Współwłaścicieli nieruchomości nie jest w stanie osobiście stawić się w celu podpisania umowy, może pisemnie upoważnić inną osobę do zawarcia tejże umowy. Przykładowy wzór upoważnienia można pobrać poniżej.
Pliki do pobrania:
– upoważnienie do zawarcia umowy przekazania instalacji kolektorów słonecznych (plik PDF),
– upoważnienie do zawarcia umowy przekazania instalacji kolektorów słonecznych (plik DOCX).
Tekst: Klaudia Gajda.